Скъпи клиенти,
За вашата сигурност и безопасност в извънредното положение, OK Office въвежда извънредни мерки за обработка и доставка на поръчките и ще работи с намален персонал в обектите си.
• Приемането на поръчките продължава както онлайн, така и по телефон или имейл.
• Ограничава се достъпът на външни лица до складовите ни бази и обекти.
• Осъществявава се редовна дезинфекция на работните и складовите ни помещения.
• При доставка служителите ни използват предпазни средства съгласно изискванията.
• В населените места без обекти на OK Office логистичните ни партньори са потвърдили готовността си за доставка на поръчките.
Във връзка с това е възможно забавяне при доставяне на поръчките ви, но нашата цел е да сме коректни и отговорни към клиентите и персонала си. Продължаваме да бъдем вашият надежден бизнес партньор.
Благодарим ви, че ни се доверихте!
Бъдете здрави и отговорни!
Екипът на OK Office